دیجی کالا و نظر این فروشگاه اینترنتی درباره مشکلات شاپرک

پلیس فتا و نظر این نهاد درباره مشکلات شاپرک و راهکارهای پیشنهادی
آبان ۱۹, ۱۳۹۵
بانک ملت و نظر این بانک درباره مشکلات شاپرک
آبان ۱۹, ۱۳۹۵

دیجی کالا و نظر این فروشگاه اینترنتی درباره مشکلات شاپرک

دیجی کالا و نظر این فروشگاه اینترنتی درباره مشکلات شاپرک و راه های افزایش امنیت در بانکداری اینترنتی و جلوگیری از خالی شدن حساب بانکی

www.DigiKala.com

مدیریت محترم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران و خاور میانه بی شک اهمیت و رابطه امنیت در پرداخت های اینترنتی و اقبال مردم به خریدهای اینترنتی را می داند.

شاپرک به عنوان تنها سامانه و درگاه انجام پرداخت های اینترنتی ایران می باشد که مانند هر سیستم دیگری که بی نقص نیست نیاز به بهود مستمر دارد. اما متاسفانه حجم پرونده هایی که درباره شکایت مردم از خالی شدن حساب بانکی آنهاست نشان می دهد که شاپرک با همه خوبیهایش دارای اشکالات جدی در ساختار می باشد.

به همین خاطر در مقاله ای این مشکلات ساختاری آشکار شده و مهم تر از آن راهکارهایی برای رفع آنها ارائه شده است.

در این راستا یک نسخه از این مقاله به ایمیل رسمی دیجی کالا فرستاده شد و از آن شرکت محترم تقاضا دارم نظر فنی خود را درباره مشکلات و سپس راهکارهای ارائه شده بفرمایند تا در همین صفحه که برای دیجی کالا می باشد درج شود.

با سپاس و احترام

مدیر سایت

www.3yf.ir

 

 

دیجی کالا و نظر این فروشگاه اینترنتی درباره مشکلات شاپرک

به زودی نظر بخش فنی و امنیت اطلاعات دیجی کالا در این صفحه قرار خواهد گرفت.

 

درخواست از کلیه فروشگاه های اینترنتی

بدیهی است که افزایش امنیت در پرداخت های اینترنتی یعنی اعتماد مردم به خرید از فروشگاه های اینترنتی. از این رو دیجی کالا به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی پیشرو در این زمینه انتخاب شده است.

بدیهی است کلیه فروشگاه های اینترنتی معتبر ایرانی نیز می توانند با ارسال ایمیل رسمی خود در این راه یعنی ارسال نظر فنی خود در بهبود عملکرد سیستم شاپرک سهیم باشند.

تماس برای ارسال نظر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *