پلیس فتا و نظر این نهاد درباره مشکلات شاپرک و راهکارهای پیشنهادی

مشکلات شاپرک | شبکه الکترونیکی پرداخت کارت
آبان ۱۵, ۱۳۹۵
دیجی کالا و نظر این فروشگاه اینترنتی درباره مشکلات شاپرک
آبان ۱۹, ۱۳۹۵

پلیس فتا و نظر این نهاد درباره مشکلات شاپرک و راهکارهای پیشنهادی

پلیس فتا و نظر این نهاد درباره مشکلات شاپرک و راهکارهای پیشنهادی برای افزایش امنیت بانکداری اینترنتی و بالارفتن اعتماد مردم به بانکداری الکترونیکی.

ویکی پدیا دانشنامه آزاد درباره وظایف پلیس فتا نوشته است: وظیفه آن جلوگیری و مبارزه با ایجاد فیشینگ (کلاهبرداری اینترنتی) و جعل، سرقت اینترنتی، هک و نفوذ، جرائم سازمان یافته رایانه‌ای، پورنوگرافی (موارد سوء اخلاقی) و مخصوصاً تجاوز به حریم خصوصی افراد است (موارد فوق از جمله مهم ترین جرائم در این زمینه به حساب می ایند) . همچنین دسترسی غیر مجاز، برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب‌های بانکی اشخاص، … از جمله موضوعاتی است که مورد پیگیری پلیس فتا قرار می‌گیرد.

 

ریاست محترم پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا ( فتا)

بی شک این نهاد بیش از سایر ارگان ها درباره مشکلات ساختاری شاپرک آگاهی دارد که می داند که این سیستم با همه خوبی هایش دارای اشکالات جدی در عملکرد می باشد که باعث شده هر روز بیش از روز گذشته حساب های مردم مورد دستبرد قرار گیرد.

در این راستا این مشکلات در قالب یک مقاله تحلیل شده که البته همراه با ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد شاپرک نیز می باشد.

نسخه ای از این مقاله خدمت شما ارسال شد. لذا خواهشمند است با بررسی مشکلات و راهکارهای ارائه شده نظر رسمی خود را درباره آن بفرمایید تا در همین صفحه قرار گیرد.

با سپاس و احترام

www.3yf.ir

 

پلیس فتا و نظر این نهاد درباره مشکلات شاپرک و راهکارهای پیشنهادی

نظر پلیس فتا در این بخش قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *